Mari Menulis



Kalau tengok muka anak mat salih nie, agak-agak ada rupa aku tak? Gurau je. Aku bukan seorang yang suka nak perasan mahupun memuji kecantikan diri sendiri (ayat poyo). Tapi melihat kawan aku dah mula jadi blogger membuat aku terbuka hati untuk kembali ke sini. Berkongsi pengalaman dan minat dengan semua orang di dunia ini. Kalau dulu, aku lebih suka menulis blog untuk meluahkan segala rasa yang terpendam tapi tak nak la orang baca sebab takut ada yang terasa lak. Sebagai manusia, kita tak pernah terlepas dari melakukan kesilapan dan juga berasa tak puas hati terhadap sesuatu perkara.

Berbalik kepada topik asal, aku sebenarnya ingin berkongsi coretan cerita aku yang tak seberapa best pun, dan memang agak bosan kot tapi kali ini aku dah bersedia untuk menerima kritikan umum dari kawan-kawan. Insya-Allah, dalam minggu ini, aku akan selitkan beberapa helai yang sudah sekian lama terperap dalam laptop aku. Akhir kata, jangan segan silu untuk menulis blog.

0 Response to "Mari Menulis"

Post a Comment